!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوشا گرگان و وضع بی مثالش ؛ خداوندا نگهدار از زوالش
 

من خیلی دیرم شده ؛ دارم میرم سفر ! خدافظ

 

۵+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

ما ز یاران چشم یاری داشتیم !؟ یا غلط بود آنچه می پنداشتیم !؟
 

فکر می کردیم " وطن یعنی همه دنیا " ... ،؛، ... حالا فهمیدیم " قبیله یعنی یک نفر " ... !

 

 

۴+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

نظر شخصی در مورد حریم شخصی !
 

هر کرسی شعری رو که میخواد توی قالب میندازه ؛ بعد میگه البتّه این نظر شخصیه منه ها !

،؛،

 

منم ادرار می کنم به نظر شخصی ِ شخص ِ شخیص ِ شما !

البتّه نظر شخصیمه هـــــا !

 

۳+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

خودش خیلیه !
 

خیلی خوبه که حدّ اقل توی یه چیز به هم شباهت داریم ؛

اونم درک تفاوت های همدیگه ... !

۱+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

دنیا با عشق قشنگه !!!

تنها بودن چه سخته....

بی تو بودن چه خوبه !!؟

۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

توفیق های خیلی اجباری !

 

عزیزم ؛ تو چیزی کم نداری ! فقط من نتوسنتم ؛ می دونم دوسم داری ؛ ولی امیدوارم بعد من ؛ یه نفر

خیلی بهتر گیرت بیاد !

،؛،

 

یه چیزی تو مایه های اینکه ، سپاهان دقیقه ۹۶ قهرمانی رو از دست میده ؛ گزارشـگر بر میداره میگه ؛

خب پرسپولیس قهرمان میشه ؛ امّا چیزی از ارزش های سپاهان کم نشد ... !!(؟)!!

۹+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

فاق کوتاه آفت لگن است !

آفت جنگِ نو  گلنگدن است !‌

آفتِ مزرعه ۳ تن ملخ است !

نان روز از برای سکس شب است !‌

نان شب هم برای عاشق مست !

عشق همیشه در مراجعه است................. !

۸+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

آسمون ابریه امّا چرا بارون نمیاد ؟!!
 

بعضی وقتـــا ؛ مــــاه پشت ابـر ؛ زیبا تره ... !

به عبارت دیگه  ؛

گاهی ؛ عجب درد شیرینیست درد خُـماری !

 

۷+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

از نجابت تا حماقت ؛ یا همون کلّه ی زیر برف !

 

حاضرن جمعیّت اسلام چند برابر خر تو شیر بشه و ملّت ایدز بگیرن ؛ ولی همین کلمه ی ساده ی کانـ.ـدوم رو توی رسانه ها نیارن !

،؛،

یکی می گفت دور یه میدونی توی فرنـگ نوشته بــوده :

به خدا ایمان داشته باشید ؛ از کانـ.ـدوم استفاده کنید !

۶+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

عیب نداره ؛ دلش پاکه ،؛، ولی ، حیف که مغزش هم پاکه !!!
 

کاش ؛ گاهی وقتا ؛ به جای این همه احساس ؛ فقط یه کم منطقی بودیم ... !

،؛،

 

شنیدی میگن خطر رفیق احمق از دشمن فهمیده بیشتره ؟!

 

۵+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

مرغ ما اصلا تخم نمیذاره ! پس چند تا ؟!!
 

آیا به عشق (!) در نگاه اوّل اعتقاد دارید ؟!!

- نخیر  ... !

 

 

۴+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

جای من اینجا نبود،این را من گفتم

معلم  اما گفت

جای من اینجا نبود،

پیش روی بیست جفت چشم

زبان های دراز و تیکه های آبدار پر خشم

فحش زیر-لبی،قرص زیر زبان

به خودم میگفتم:

دل او پر تر است!

۲+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰+۱۰

تو باکره هستی ؛ پس هستی ؛ شایدم نباشی !

 

یکــی می گفت : "بعضی دختــــرا ، دوست دارن روی تخت خواب با اونا مثل یک فاحشـــه برخورد بشه ! "

،؛،

 

ولی داشتم با خودم فکر میکردم ؛

حتّی بعضی فاحشه ها هم دوست دارن بیـــرون از تخت خواب باهاشون مثل یه انســـان رفتار بشه ... !