۱+۱۰+۱۰+۱۰

یک احمق ؛ از ترس ریزش مو ؛ همیشه موهای سرش را از ته می تراشد ... !

۱۰+۱۰+۱۰

امروز خون بر شمشیر پیروز میشود٬

بیست٬سی روز دیگر هم نور منفجر میشود٬

اینجا کجاست سرزمین عجایب؟

۹+۱۰+۱۰

شجاعت پیدا کردن مگر چقدر سخت است ؟

شجاعت پیدا کردن مگر چقدر عجیب و غریب است ؟

چرا هیچ کس شجاعت ندارد آنطور که فکر می کند و آنطور که قلبش فکر می کند زندگی کند ؟!

 

۸+۱۰+۱۰

رنگ غبار گرفته ای ...هوایت هست اما لمس نمی شوی .

۷+۱۰+۱۰

تو فقط ۲ چاره داری

یا من رو دوست بداری...

یا من رو دوست بداری.

 

۶+۱۰+۱۰

هوا  سرد است

دست چپم یک دستکش دارد

آن دستم نه

اما بوی سیگار میدهد .

۵+۱۰+۱۰

زمستان شبیخون زد

صبح همه جا سفید شده بود!!

۴+۱۰+۱۰

پدرت فلامینگو ِ !!!‌ شاید هم خوک !!‌ آره !  

۳+۱۰+۱۰

دیگر وقتش است برای دلم آگهی دهم

مدیدی ست بی استفاده مانده

۲+۱۰+۱۰

تو را دارم

مرا داری

مرفهین بی دردیم !

۱+۱۰+۱۰

تنها خودمان ،  برای پایان دادن به زندگیمان باقی مانده ایم ...

۱۰+۱۰

-من عاشق سینه چاکم!

-من هم عاشق چاک سینه ام!

۹+۱۰

این آرزوی آخری را هم که به گور ببرم ، دیگر مطمئنا جایی برای جسدم باقی نمی ماند !

۸+۱۰

دیزی یا پیتزی ؟‌ پیتزا یا دیزا ؟‌!‌

(( ماله من نیس. ولی خوشم اومد گذاشتمش ))